مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان .

مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان

تزریق زل لب چه کاربردهایی دارد؟

تزریق ژل مشهد به عنوان یکی از روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرایند با استفاده از ژل‌هایی که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک هستند، انجام می‌شود. این ژل‌ها به صورت تزریقی در پوست تزریق می‌شوند و باعث جوانسازی و شادابی پوست می‌شوند. تزریق ژل در مشهد به صورت تخصصی توسط پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می‌شود و برای داشتن نتایج بهتر، نیاز به تکرار این فرایند در فواصل زمانی مشخص است.

1. افزودن فرم و حجم به لب ها

در حالی که برخی افراد به طور طبیعی لب های پر و حجیم دارند، افرادی هستند که اینگونه نیستند. این واقعیت که لب ها معمولاً با افزایش سن نازک می شوند نیز کمکی نمی کند! به همین دلیل است که افراد بیشتری برای افزایش حجم و فرم دادن به لب‌های خود به فیلر پوستی روی می‌آورند. این درمان ساده واقعاً می تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی شما ایجاد کند. تزریق ژل لب معمولاً در طی چند درمان انجام می شوند.

انجام این کار به تدریج به جلوگیری از این مشکل کمک می کند. یک جراح با تجربه همچنین می داند که دقیقا چه مقدار از فیلر را به هر لب تزریق کند. معمولاً لب پایین به مقدار بیشتری نیاز دارد و لب بالا فقط به مقدار بسیار کمی نیاز دارد. این تضمین می کند که در نهایت ظاهری طبیعی خواهید داشت. پس از همه، شما نمی خواهید واضح باشد که فیلرها را وارد کرده اید!

 

وقتی صحبت از تزریق ژل لب می شود، اسید هیالورونیک یا کلاژن محبوب ترین گزینه ها هستند. در حالی که هر دوی این ها لب ها را حجیم می کنند، اسید هیالورونیک مزیت دیگری دارد که یک مرطوب کننده قوی است. این بدان معنی است که می تواند مقدار زیادی آب را در خود نگه دارد و ظاهر طبیعی تری به شما می دهد.

2. محو شدن خطوط خنده

 

در حالی که خنده برای سلامت جسمی و روانی شما عالی است، خندیدن باعث ایجاد خطوط خنده در اطراف دهان می شود.

به این خطوط موارد زیر نیز گفته می شود:

خطوط ماریونت

چین های نازولبیال

خطوط لبخند

خطوط خنده تقریباً بخشی اجتناب ناپذیر از پیری است، به خصوص برای افرادی که کاملاً رسا هستند.

 

با این حال، اگر از خطوط خنده خود بیزار هستید، فیلر پوستی می توانند به شما در پاک کردن خطوط کمک کنند.

فیلر ها به چین های واقعی اطراف دهان شما تزریق می شوند. سپس این کار باعث افزایش حجم و حجیم می شود و باعث می شود چین ها بسیار کمتر دیده شوند.

3.  زاویه سازی فک و چانه

 

بنابراین بسیاری از مردم از ظاهر چانه و خط فک خود ناراضی هستند. ممکن است به دلیل سن باشد که معمولاً چانه و خط فک را آویزان می کند. برخی دیگر ممکن است از نظر ژنتیکی مستعد داشتن خط فک ضعیف‌ تر یا حتی چانه‌ای کوچک که با بقیه صورت نامتناسب به نظر می‌رسد، باشند.

چانه و خط فک حالت دار جذاب‌تر است، به همین دلیل است که افراد بیشتر از فیلرهای پوستی برای کمک به تراشیدن دوباره این قسمت از صورت خود استفاده می‌کنند.

 فیلرهای پوستی هنگامی که روی چانه استفاده می کنید:

پوست را سفت میکند

چانه را زاویه دار میکند

ظاهر یک چانه ضعیف را به حداقل برسانید

چانه را حالت دهید تا نسبت های صورت متعادل شود

این فیلرها معمولاً در خود چانه تزریق می شوند.

هنگامی که از پرکننده‌های پوستی روی خط فک استفاده می‌شود، وضوح بیشتری به شما می‌دهد و صورت شما را بسیار واضح‌تر و کانتورتر می‌کند.

4. درمان جای جوش

جای زخم آکنه شایع‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید… تحقیقات نشان می‌دهد که حداقل 40 درصد از کسانی که از آکنه فعال رنج می‌برند، در نهایت با اسکار نیز مواجه می‌شوند.

اسکار آکنه، درست مانند هر نوع اسکار دیگر، می تواند بسیار دشوار باشد. در حالی که گاهی اوقات لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی می تواند کمک کننده باشد، این بستگی به نوع اسکار آکنه شما دارد.

خوشبختانه، این چیزی است که فیلرهای پوستی می‌توانند به آن کمک کنند. فیلرها معمولاً درست در زیر جای زخم تزریق می شوند. اینها سپس اثری بر بلند کردن جای زخم های افسرده دارند و ظاهری صاف تر و روشن تر به پوست می دهند.

 

روشی که سوزن تزریق سلول های فیبروبلاست پوست را هدف قرار می دهد، پوست شما را برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک می کند. این به شما نتایج طولانی‌تری از درمان می‌دهد، زیرا پوست شما برای بهبودی خود سخت‌تر کار می‌کند.

فیلرهای خط فک در کجای صورت تزریق می شود؟

معمولا در چانه و همچنین گوشه های فک. همچنین ممکن است متخصص پوست شما نیاز به تزریق فیلر به استخوان گونه شما نیز داشته باشد تا خط فک شما را افزایش دهد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۲۶ توسط:مدویکا موضوع: نظرات (0)