مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان .

مدویکا؛ سامانه آنلاین نوبت دهی پزشکان

کلینیک های لیزر مو در مشهد

مهمترین نکته که بر نتیجه لیزر تاثیر دارد، انتخاب یک کلینیک لیزر خوب و معتبر لیزر در مشهد است. فقط تبلیغات گسترده نباید ملاک شما برای انتخاب باشد و عوامل زیر باید از طرف شما در نظر گرفته شود :

کلینیک دارای مجوز  و اپراتور دارای صلاحیت و مدرک معتبر باشد : دیگر وقت آن رسیده که دریافت خدمات پوست و مو را در سالن های زیبایی، اسپا و … را فراموش کنید و برای خودتان ارزش قائل باشید. برای انجام لیزر می بایست حتما به یک کلینیک دارای مجوز مراجعه کنید. انجام فرآیند لیزر عموما توسط پزشک متخصص پوست و مو و یا اپراتوری که دوره آموزشی لیزر و کار با دستگاه را گذارنده باشد، انجام می شود. تمامی پروتکل ها و موازین بهداشتی رعایت شود.
 از دستگاه های به روز و پیشرفته لیزر استفاده شود : استفاده از دستگاه های لیزر قدیمی مانند دایود و IPL به دلیل اثرگذاری اندک، باعث هدر رفتن بودجه شما می شوند. بنابراین قبل از انجام لیزر از برند و سال ساخت دستگاهی که برای لیزر استفاده می شود و کارایی آن اطمینان حاصل کنید.
دستور العمل های لیزر برای هر شخص باید  متناسب با پوست و موی خودش باشد : لیزر مو اگر با دستگاه هایی که مناسب پوست شما نباشد انجام شود نه تنها موهای زائد را از بین نمی برند بلکه باعث ضخیم شدن موهای نازک و بروز عوارضی همچون تغییر رنگ یا سوختگی پوست، می شود.
لیزر مو در مشهد
جهت مشاوره رایگان قبل لیزر مو، اطلاع از قیمت ها یا رزرو نوبت سریع و آسان پزشکان و کلینیک ها با شماره  09018191885 تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی : صبح 9 الی 14 و عصر 17 الی 20

 

لینک منبع: 

لیزر مو در مشهد + جدول هزینه | بهترین کلینیک لیزر مشهد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۱۹ توسط:مدویکا موضوع: نظرات (0)