مدويكا؛ سامانه آنلاين نوبت دهي پزشكان مدويكا؛ سامانه آنلاين نوبت دهي پزشكان .

مدويكا؛ سامانه آنلاين نوبت دهي پزشكان

بعد از جلسات ليز موهاي زائد چا اقداماتي لازم است؟

ليزر موهاي زائد يك فرايند كاهش رشد مو با استفاده از انرژي نوري قوي است. در اين فرايند، يك دستگاه ليزر با طول موج خاص به پوست شما اشعه مي‌دهد و انرژي نوري به پوست و ساقه موها منتقل مي‌شود. اين انرژي نوري به ساقه مو و ريشه آن نفوذ مي‌كند و باعث ايجاد يك حرارت شديد در سلول‌هاي پوست و بافت مو مي‌شود. اين حرارت سلول‌هاي مو را نابود مي‌كند و باعث كاهش رشد موهاي زائد مي‌شود.

در اين روش، ليزر بر روي پوست شما قرار مي‌گيرد و به طور مستقيم با محل رشد موهاي زائد تعامل دارد. براي اين كار، بايد قبل از انجام ليزر موهاي زائد، پوست شما تميز شده و موهاي زائد از روي پوست شما برداشته شده باشند. همچنين، قبل از انجام اين فرايند، بايد به يك متخصص پوست مراجعه كرده و شرايط پوستي خود را مورد بررسي قرار دهيد تا بتوانيد از اين روش بهترين نتيجه را بدست آوريد.

تاثير اين روش بر روي رشد موهاي زائد بستگي به شرايط پوست، نوع ليزر و طول موج آن و همچنين ميزان انرژي ليزر دارد. براي كاهش رشد موهاي زائد، معمولاً بايد چندين جلسه ليزر انجام شود. بعد از هر جلسه، موهاي زائد كمتر و نازك‌تر مي‌شوند و رشد آنها كاهش مي‌يابد. با ادامه جلسات ليزر، موهاي زائد به طور قابل توجهي كاهش مي‌يابند و در نهايت مي‌توانيد از رشد آنها كاملاً جلوگيري كنيد.

چند جلسه ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد نياز است؟

تعداد جلسات ليزر موهاي زائد در مشهد براي كاهش رشد موهاي زائد بستگي به عوامل مختلفي مانند نوع پوست، نوع مو، ميزان خطر ايجاد تغيير رنگ پوست، نوع دستگاه ليزر و ساير عوامل دارد. علاوه بر اين، تعداد جلسات مورد نياز براي هر فرد ممكن است متفاوت باشد و به صورت فردي بايد توسط پزشك يا تكنسين ليزر تعيين شود.

به طور كلي، براي كاهش رشد موهاي زائد، معمولاً بايد چندين جلسه ليزر انجام شود. معمولاً جلسات ليزر به صورت هفتگي يا دو هفته يكبار تعيين مي‌شود. در هر جلسه، موهاي زائد كمتر و نازك‌تر مي‌شوند و رشد آنها كاهش مي‌يابد. با ادامه جلسات ليزر، موهاي زائد به طور قابل توجهي كاهش مي‌يابند و در نهايت مي‌توانيد از رشد آنها كاملاً جلوگيري كنيد.

معمولاً براي دستيابي به نتيجه‌اي دائمي، حداقل چهار تا شش جلسه ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد نياز است. اما براي حفظ نتايج، ممكن است نياز به جلسات تكميلي باشد. به هر حال، تعداد جلسات دقيق بايد توسط پزشك يا تكنسين ليزر پس از بررسي شرايط پوست شما تعيين شود.

 

آيا بعد از جلسات ليزر، نياز به مراقبت خاصي براي پوست دارم؟

بله، بعد از جلسات ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد، نياز به مراقبت خاصي براي پوست داريد تا از عوارض جانبي و تحريك پوست جلوگيري شود. در ادامه چند مورد از مراقبت‌هاي مهم پس از انجام ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد آورده شده است:

 

1. استفاده از ضد آفتاب: پوست پس از جلسات ليزر حساسيت بيشتري در برابر نور خورشيد دارد، بنابراين بايد از استفاده از ضد آفتاب با فاكتور حفاظتي بالا براي حفاظت از پوست در برابر اشعه UV استفاده كنيد.

2. استفاده از مرطوب كننده: ليزر موهاي زائد ممكن است باعث خشكي و تحريك پوست شود، بنابراين استفاده از مرطوب كننده براي حفظ رطوبت پوست بسيار مهم است.

3. اجتناب از استفاده از ابزار حرارتي: پوست پس از جلسات ليزر حساسيت بيشتري نسبت به حرارت دارد، بنابراين بايد از استفاده از ابزار حرارتي مانند حوله گرم، دستگاه‌هاي موهاي زائد، سولاريوم و غيره خودداري شود.

4. اجتناب از استفاده از محصولات ضد جوش: پوست پس از جلسات ليزر حساسيت بيشتري نسبت به محصولات ضد جوش دارد، بنابراين بايد از استفاده از اين محصولات خودداري كرده و در صورت نياز به مشاوره پزشك مراجعه كنيد.

5. اجتناب از ماساژ و اصطكاك پوست: پوست پس از جلسات ليزر حساسيت بيشتري نسبت به اصطكاك و ماساژ دارد، بنابراين بايد از اين عمليات خودداري كرده و به پوست خود توجه كنيد.

 

در كل، پس از انجام جلسات ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد، بايد به پوست خود توجه بيشتري داشته باشيد و مراقبت‌هاي لازم را انجام دهيد تا بهترين نتيجه را بدست آوريد.

چگونه مي‌توانم از تحريك پوست پس از جلسات ليزر جلوگيري كنم؟

براي جلوگيري از تحريك پوست پس از جلسات ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد، مي‌توانيد از روش‌هاي زير استفاده كنيد:

 

1. استفاده از يخ: براي كاهش تورم و التهاب پوست پس از جلسات ليزر، مي‌توانيد يخ روي پوست قرار دهيد. اين كار باعث تنگ شدن عروق و كاهش التهاب پوست مي‌شود.

2. استفاده از كرم‌هاي ضد التهاب و مرطوب كننده: براي حفظ رطوبت پوست و كاهش التهاب‌هاي پوست پس از جلسات ليزر، از كرم‌هاي ضد التهاب و مرطوب كننده استفاده كنيد. 

3. استفاده از آلوئه ورا: آلوئه ورا خواص ضد التهابي و مرطوب كننده دارد و مي‌تواند به كاهش التهاب پوست پس از جلسات ليزر كمك كند.

4. استفاده از ضدآفتاب: پوست پس از جلسات ليزر بسيار حساس است و نياز به حفاظت از نور خورشيد دارد. بنابراين، بايد از استفاده از ضدآفتاب با فاكتور حفاظتي بالا براي حفاظت از پوست در برابر اشعه UV استفاده كنيد.

5. اجتناب از استفاده از محصولات قابل تحريك: پوست پس از جلسات ليزر بسيار حساس است و نياز به حفظ نرمي و درخشندگي دارد. بنابراين، بايد از استفاده از محصولات قابل تحريك مانند صابون‌هاي قوي، محصولات ضد جوش، محصولات عطري و غيره خودداري كنيد.

 

در كل، براي جلوگيري از تحريك پوست پس از جلسات ليزر براي كاهش رشد موهاي زائد، بايد پوست خود را به خوبي مراقبت كرده و از محصولات مناسب استفاده كنيد. همچنين، قبل از انجام جلسات ليزر، از پزشك خود در مورد راهكارهاي بيشتري براي جلوگيري از تحريك پوست پرسش كنيد.

 


برچسب: ليزر موهاي زائد مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۱:۰۵ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)

بوتاكس براي چه افرادي مناسب است و چه عوارضي دارد؟

بوتاكس صورت يك نوع درمان زيبايي است كه با استفاده از تزريق موادي كه از باكتري كلستريديوم بوتولينوم توليد مي‌شوند، انجام مي‌شود. اين ماده باعث مسدود شدن اعصاب موجود در عضلات صورت مي‌شود و باعث كاهش فعاليت عضلاني و كاهش چين و چروك صورت مي گردد.

اين درمان معمولاً براي كاهش چين و چروك‌هاي خطي در قسمت‌هاي مختلف صورت مانند خطوط جانبي چشم، خطوط ريشوه، چين و چروك لب و گردن استفاده مي‌شود. همچنين، بوتاكس صورت مي‌تواند به كاهش پفي شدن و ترشح بيش از حد چربي در مناطق مختلف صورت كمك كند.

از آنجا كه بوتاكس صورت تزريقي است، اين درمان بايد توسط يك پزشك متخصص و ماهر در انجام اين فرآيند انجام شود. همچنين، پس از دريافت درمان، بايد از فعاليت‌هاي سنگين و ورزشي خودداري كنيد و بايد براي چند روز پس از دريافت درمان از خوراكي‌هاي حاوي آسپرين و داروهاي ضد التهاب استفاده نكنيد.

چه مدت طول مي‌كشد تا نتيجه‌ي درمان بوتاكس صورت مشخص شود؟

زماني كه نتايج درمان بوتاكس صورت مشخص مي‌شود، بستگي به شدت و جايگاه چين و چروك‌هاي مورد درمان، دوز بوتاكس و واكنش هر فرد به درمان دارد. با اين حال، بعضي از نتايج درمان بوتاكس صورت به طور نسبي سريع مشخص مي‌شوند، در حالي كه براي ديگران ممكن است زمان بيشتري طول بكشد.

بعد از دريافت درمان بوتاكس، نتايج اوليه معمولاً در چند روز اول بعد از دريافت درمان قابل مشاهده هستند و ممكن است تا يك هفته طول كشيده و بهبودي كامل داشته باشد. نتايج نهايي معمولاً در حدود يك تا دو هفته پس از دريافت درمان بوتاكس صورت قابل مشاهده هستند.

نتايج درمان بوتاكس صورت معمولاً براي چندين ماه تا يك سال دوام دارد و بستگي به شدت درمان، محل تزريق و واكنش هر فرد به درمان دارد. پس از اين مدت، بايد درمان را تكرار كرد تا نتايج مطلوب حفظ شود.

 

آيا براي حفظ نتايج درمان بوتاكس، بايد از محصولات پوستي خاصي استفاده كرد؟

بله، براي حفظ نتايج درمان بوتاكس، استفاده از محصولات پوستي خاصي مي‌تواند مفيد باشد. اين محصولات مي‌توانند به حفظ پوست سالم و جوان‌تر پس از درمان بوتاكس كمك كنند.

محصولات پوستي كه براي حفظ نتايج درمان بوتاكس توصيه مي‌شوند، شامل كرم‌هاي ضد چين و چروك، سرم‌هاي تقويت كننده پوست، و محصولات حاوي ويتامين C و آنتي اكسيدان‌ها هستند. اين محصولات مي‌توانند به بهبود بافت پوست كمك كنند و باعث حفظ نتايج درمان بوتاكس شوند.

همچنين، براي حفظ نتايج درمان بوتاكس، مي‌توانيد از ماسك‌هاي پوستي استفاده كنيد. اين ماسك‌ها مي‌توانند به پوست شما نرمي و لطافت بيشتري بدهند و باعث حفظ نتايج درمان بوتاكس شوند.

در هر صورت، قبل از استفاده از هر گونه محصول پوستي، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد تا بتوانيد محصولاتي را انتخاب كنيد كه براي نوع پوست شما مناسب هستند و باعث حفظ نتايج درمان بوتاكس شوند.

 

عوارض بوتاكس چيست

استفاده از بوتاكس مشهد در عموم موارد ايمن است و عوارض جدي ندارد، اما در برخي موارد ممكن است برخي از عوارض كوچك و موقتي رخ دهند. برخي از اين عوارض عبارتند از:

- درد و تورم در محل تزريق

- خشكي دهان

- سردرد

- سرگيجه

- گيجي

- افتادگي پلك

- نقاطي قرمز و خارش روي پوست

 

اين عوارض معمولاً در چند روز اول پس از دريافت درمان بوتاكس صورت ظاهر مي‌شوند و بعد از چند روز به طور خودكار بهبودي مي‌يابند.

در برخي موارد نادر، ممكن است عوارض جدي‌تري مانند آنفلكسيون، عفونت، سرگيجه‌هاي شديد، مشكلات تنفسي، و يا تشنجات رخ دهد. با اين حال، اين عوارض بسيار نادر هستند و به طور كلي، بوتاكس صورت به طور ايمن تلقي مي‌شود، اما در صورت بروز هر گونه عوارض يا نگراني، بايد به پزشك خود اطلاع دهيد.

 

آيا بوتاكس صورت براي همه مناسب است؟

بوتاكس صورت براي بسياري از افراد مناسب است، اما ممكن است براي همه افراد مناسب نباشد. در برخي موارد، پزشك ممكن است به شما توصيه كند كه از درمان با بوتاكس صورت خودداري كنيد.

برخي از مواردي كه پزشك ممكن است از درمان با بوتاكس صورت منع كند شامل موارد زير مي‌شود:

- بيماري‌هاي عضلاني: افرادي كه بيماري عضلاني مانند مياستنيا، بيماري پوكي استخوان، يا بيماري هانتينگتون دارند، نبايد از بوتاكس صورت استفاده كنند.

- بارداري و شيردهي: زناني كه در حال بارداري هستند يا شيردهي مي‌كنند، بايد از درمان با بوتاكس صورت خودداري كنند.

- آلرژي به بوتاكس: افرادي كه به بوتاكس حساسيت دارند، نبايد از اين درمان استفاده كنند.

- داروهاي خاص: برخي داروها مانند آنتي بيوتيك‌ها و داروهايي كه اثرات مسدود كنندگي عضلات دارند، ممكن است با بوتاكس تداخل داشته باشند و پزشك بايد در مورد مصرف آن‌ها مشورت كند.

در هر صورت، پيش از دريافت درمان با بوتاكس صورت، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد تا بتوانيد بفهميد كه آيا اين درمان براي شما مناسب است يا خير.


برچسب: بوتاكس مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۳۶ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)

كاشت ابرو در مشهد

كاشت ابرو يكي از روش‌هاي موجود براي زيبايي و بهبود شكل ابروها است كه به صورت روزافزون در حال شناخته شدن و استفاده در جامعه است. كاشت ابرو، يك فرايند جراحي كوچك است كه به كمك آن، مي‌توان شكل و ظاهر ابروها را بهبود بخشيد. در اين فرايند، يك نوار كوچك از موهاي بدن شما يا موهاي مصنوعي، در قسمتي از ابرو كه به دليل كمبود مو، ناخوشايند به نظر مي‌رسد، كاشته مي‌شود.

 

اين فرايند با استفاده از تكنيك‌هاي مختلف، از جمله روش كاشت موي FUT و FUE انجام مي‌شود. در روش FUT، يك بخش از پوست از ناحيه پشت سر برداشته مي‌شود و سپس با استفاده از ميكروسكوپ، موهاي تك به تك از اين بخش جدا شده و سپس در ناحيه ابروها كاشته مي‌شوند. در روش FUEموهاي تك به تك از ناحيه پشت سر برداشته مي‌شوند و سپس در ناحيه ابروها كاشته مي‌شوند.

 

كاشت ابرو يك فرايند جراحي است و به خاطر اينكه مي‌تواند با خطراتي همراه باشد، بايد با دقت و احتياط انجام شود. قبل از تصميم گيري براي كاشت ابرو، بايد با پزشك متخصص مشورت شود و تمامي جنبه‌هاي اين فرايند، از جمله ريسك‌ها و عوارض ممكن، بررسي شود. عوارض ممكن از جمله التهاب، خروج موها از محل كاشت، عفونت و تحريك پوستي مي‌تواند باشد. همچنين، بايد به ياد داشت كه كاشت ابرو يك فرايند پايدار نيست و نياز به تكرار دارد.

 

در كل، كاشت ابرو يك راه حل موثر براي بهبود شكل و ظاهر ابروهاست، اما بايد با دقت و احتياط انجام شود و قبل از تصميم گيري، به مشورت با پزشك متخصص مراجعه شود. علاوه بر اين، بايد در نظر داشت كه با توجه به ماهيت جراحي، هزينه‌هاي اين فرايند گاهي بسيار بالاست و نياز به مراقبت‌هاي خاصي بعد از عمل دارد. بنابراين، قبل از تصميم گيري، بايد همه جنبه‌هاي مورد نياز براي كاشت ابرو را مورد بررسي قرار داده و با پزشك خود صحبت كنيد.

 

آيا كاشت ابرو براي همه مناسب است؟

 

كاشت ابرو يكي از روش هاي موجود براي بهبود شكل و ظاهر ابروها است. با اين حال، بايد در نظر داشت كه اين فرايند مناسب براي همه نيست و بايد با دقت و احتياط انجام شود. در ادامه به برخي از مواردي كه ممكن است كاشت ابرو براي آنها مناسب نباشد، اشاره مي‌شود:

 

1. بيماري‌هاي پوستي: افرادي كه دچار بيماري‌هاي پوستي مانند التهاب پوست، واكنش‌هاي تحسسي، عفونت‌هاي پوستي و يا قرمزي پوست هستند، بايد از كاشت ابرو خودداري كنند.

 

2. بارداري و شيردهي: زنان باردار ياشيرده نبايد كاشت ابرو انجام دهند. در اين دوره‌ها، بدن زن به تغييرات هورموني واكنش نشان مي‌دهد و ممكن است تاثيرات ناخوشايندي بر روي فرايند كاشت داشته باشد.

 

3. بيماري‌هاي خاص: افرادي كه دچار بيماري‌هاي خاص مانند سرطان، ديابت و يا بيماري‌هاي خوني هستند، بايد قبل از انجام كاشت ابرو با پزشك معالج خود مشورت كنند و با توجه به شرايط خود، تصميم‌گيري كنند.

 

4. داروهاي خاص: مصرف داروهاي خاص مانند آنتي‌بيوتيك‌ها، ضدآلرژيك‌ها، ضد التهاب‌ها و يا داروهاي خون رقيق‌كننده، ممكن است باعث افزايش خطرات و عوارض ناخوشايندي در فرايند كاشت ابرو شود. بنابراين، قبل از انجام كاشت ابرو، بايد به پزشك خود اعلام كنيد كه داروي خاصي را مصرف مي‌كنيد.

 

5. وضعيت سلامتي عمومي: وضعيت سلامتي عمومي فرد نيز بايد در نظر گرفته شود. افرادي كه دچار بيماري‌هاي قلبي، تنفسي و يا چشمي هستند، بايد قبل از كاشت ابرو با پزشك خود مشورت كنند.

 

6. حساسيت نسبت به مواد: در صورتي كه افرادداراي حساسيت نسبت به مواد مصنوعي و يا محصولات شيميايي هستند، بايد به دقت انتخاب كنند كه چه نوع موادي در فرايند كاشت ابرو استفاده مي‌شود.

 

در كل، براي انجام كاشت ابرو، بايد با پزشك متخصص مشورت كرد و تمامي جنبه‌هاي مورد نياز براي اين فرايند را بررسي كرد. همچنين، بايد به ياد داشت كه كاشت ابرو يك فرايند پايدار نيست و نياز به تكرار دارد.

 

آيا كاشت ابرو باعث درد مي‌شود؟

 

كاشت ابرو يك فرايند جراحي است و ممكن است باعث درد و تحريك پوست شود. با اين حال، بايد به ياد داشت كه ميزان درد و تحريك پوست، به عوامل مختلفي مانند فنيك‌هاي استفاده شده در فرايند كاشت، نوع جراحي و همچنين وضعيت سلامتي فرد بستگي دارد. براي كاهش درد و تحريك پوست، پزشك معالج شما ممكن است از مواد مختلفي مانند بخش‌هاي دارويي موضعي، پنس‌هاي خنك كننده، و يا مايعات ضدالتهاب استفاده كند. همچنين، پزشك شما ممكن است قبل از جراحي، شما را به يك دورهتزريق موضعي دارويي يا بخش‌هاي طبي خاص تحت نظر پزشك معالج خود بفرستد تا درد و تحريك پوست را كاهش دهد.

 

بعد از جراحي، افراد بايد نكاتي را رعايت كنند تا درد و تحريك پوست كاهش يابد. براي مثال، بايد از لمس ناحيه كاشت شده خودداري كرده و از دستورات پزشك معالج خود در مورد استفاده از محصولات طبي و رعايت نكات بهداشتي پيروي كنيد.

 

بنابراين، ممكن است كاشت ابرو باعث درد و تحريك پوست شود، اما با رعايت نكات بهداشتي و دستورات پزشك معالج، مي‌توان اين عوارضرا به حداقل رساند. همچنين، بايد به ياد داشت كه ميزان درد و تحريك پوست، براي هر شخص ممكن است متفاوت باشد و بايد با پزشك معالج خود صحبت كرد تا از ميزان درد و تحريك پوست پس از جراحي مطلع شويد.

اطلاعات بيشتر: كاشت ابرو مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۳:۰۹ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)

روش هاي مقابله با ترس از دندانپزشكي در بزرگسالان

ترس از دندانپزشكي يك مشكل شايع در بزرگسالان است كه ممكن است باعث تأخير در درمان مشكلات دنداني شود. براي مقابله با اين ترس، مي‌توانيد از روش‌هاي زير استفاده كنيد:

1. ملاقات با دندانپزشك: قبل از انجام هرگونه درمان دنداني، بهتر است با دندانپزشك خود ملاقات كرده و با او درباره روش‌هاي درمان و جزئيات آن صحبت كنيد.

2. استفاده از تكنولوژي: بسياري از دندانپزشكان امروزه از تكنولوژي‌هاي پيشرفته استفاده مي‌كنند كه عمل درماني را سريعتر و كمتر دردناك مي‌كند.

3. تمرين تنفس عميق: قبل از وقت ملاقات با دندانپزشك، تمرين تنفس عميق را انجام دهيد تا بهتر بتوانيد با ترس خود مقابله كنيد.

4. موسيقي: گوش دادن به موسيقي مورد علاقه، مي‌تواند به شما كمك كند تا در طول عمل درماني آرامش بيشتري داشته باشيد.

5. داروهاي ضد اضطراب: در صورت نياز، مي‌توانيد از داروهاي ضد اضطراب استفاده كنيد كه توسط پزشك تجويز شده‌اند.

6. روش‌هاي تنفسي: استفاده از روش‌هاي تنفسي مثل مديتيشن و يوگا، مي‌تواند به شما كمك كند تا با ترس خود مقابله كنيد.

7. حضور همراه: اگر ترس شما از دندانپزشكي بسيار شديد است، مي‌توانيد با همراهي يك فرد نزديك به دندانپزشك مراجعه كنيد.

چرا بايد به دندانپزشكي مراجعه كنيم؟

بايد به دندانپزشكي مراجعه كنيم، زيرا دندان‌ها و لثه‌ها نياز به مراقبت دارند و اگر اين مراقبت‌ها انجام نشود، مشكلات جدي مانند تسويه نشدن عفونت‌ها، تركيدگي لثه، تسويه نشدن ترسيدگي دندان‌ها و بوي بد دهان رخ مي‌دهد. همچنين، با مراجعه منظم به دندانپزشك، مشكلات دنداني در مراحل اوليه تشخيص داده شده و درمان آنها آسان‌تر و كم هزينه‌تر خواهد بود. به علاوه، دندان‌هاي سالم و زيبا، از جمله عوامل مهم در افزايش اعتماد به نفس و بهبود كيفيت زندگي هستند.

دندانپزشك عمومي بهتر است يا متخصص؟

اين به وابسته به نياز شماست. دندانپزشك عمومي معمولاً مراقبت‌هاي پايه‌اي را انجام مي‌دهد، مانند پاكسازي دندان، پر كردن دندان‌هاي خالي و درمان عفونت‌هاي ساده. اگر نياز به درمان‌هاي پيچيده‌تري داريد، بهتر است به دندانپزشك متخصص مراجعه كنيد كه تخصص خود را در زمينه‌هاي خاصي مانند ارتودنسي، جراحي دهان و فك و صورت و غيره دارد. با اين حال، براي مراقبت دوره‌اي و پيشگيري از مشكلات دنداني، مراجعه منظم به هر دو نوع دندانپزشك توصيه مي‌شود.

اطلاعات بيشتر: دندانپزشكي در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۴۸ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)

تزريق زل لب چه كاربردهايي دارد؟

تزريق ژل مشهد به عنوان يكي از روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين فرايند با استفاده از ژل‌هايي كه حاوي موادي مانند اسيد هيالورونيك هستند، انجام مي‌شود. اين ژل‌ها به صورت تزريقي در پوست تزريق مي‌شوند و باعث جوانسازي و شادابي پوست مي‌شوند. تزريق ژل در مشهد به صورت تخصصي توسط پزشكان و متخصصان زيبايي انجام مي‌شود و براي داشتن نتايج بهتر، نياز به تكرار اين فرايند در فواصل زماني مشخص است.

1. افزودن فرم و حجم به لب ها

در حالي كه برخي افراد به طور طبيعي لب هاي پر و حجيم دارند، افرادي هستند كه اينگونه نيستند. اين واقعيت كه لب ها معمولاً با افزايش سن نازك مي شوند نيز كمكي نمي كند! به همين دليل است كه افراد بيشتري براي افزايش حجم و فرم دادن به لب‌هاي خود به فيلر پوستي روي مي‌آورند. اين درمان ساده واقعاً مي تواند تفاوت زيادي در ظاهر كلي شما ايجاد كند. تزريق ژل لب معمولاً در طي چند درمان انجام مي شوند.

انجام اين كار به تدريج به جلوگيري از اين مشكل كمك مي كند. يك جراح با تجربه همچنين مي داند كه دقيقا چه مقدار از فيلر را به هر لب تزريق كند. معمولاً لب پايين به مقدار بيشتري نياز دارد و لب بالا فقط به مقدار بسيار كمي نياز دارد. اين تضمين مي كند كه در نهايت ظاهري طبيعي خواهيد داشت. پس از همه، شما نمي خواهيد واضح باشد كه فيلرها را وارد كرده ايد!

 

وقتي صحبت از تزريق ژل لب مي شود، اسيد هيالورونيك يا كلاژن محبوب ترين گزينه ها هستند. در حالي كه هر دوي اين ها لب ها را حجيم مي كنند، اسيد هيالورونيك مزيت ديگري دارد كه يك مرطوب كننده قوي است. اين بدان معني است كه مي تواند مقدار زيادي آب را در خود نگه دارد و ظاهر طبيعي تري به شما مي دهد.

2. محو شدن خطوط خنده

 

در حالي كه خنده براي سلامت جسمي و رواني شما عالي است، خنديدن باعث ايجاد خطوط خنده در اطراف دهان مي شود.

به اين خطوط موارد زير نيز گفته مي شود:

خطوط ماريونت

چين هاي نازولبيال

خطوط لبخند

خطوط خنده تقريباً بخشي اجتناب ناپذير از پيري است، به خصوص براي افرادي كه كاملاً رسا هستند.

 

با اين حال، اگر از خطوط خنده خود بيزار هستيد، فيلر پوستي مي توانند به شما در پاك كردن خطوط كمك كنند.

فيلر ها به چين هاي واقعي اطراف دهان شما تزريق مي شوند. سپس اين كار باعث افزايش حجم و حجيم مي شود و باعث مي شود چين ها بسيار كمتر ديده شوند.

3.  زاويه سازي فك و چانه

 

بنابراين بسياري از مردم از ظاهر چانه و خط فك خود ناراضي هستند. ممكن است به دليل سن باشد كه معمولاً چانه و خط فك را آويزان مي كند. برخي ديگر ممكن است از نظر ژنتيكي مستعد داشتن خط فك ضعيف‌ تر يا حتي چانه‌اي كوچك كه با بقيه صورت نامتناسب به نظر مي‌رسد، باشند.

چانه و خط فك حالت دار جذاب‌تر است، به همين دليل است كه افراد بيشتر از فيلرهاي پوستي براي كمك به تراشيدن دوباره اين قسمت از صورت خود استفاده مي‌كنند.

 فيلرهاي پوستي هنگامي كه روي چانه استفاده مي كنيد:

پوست را سفت ميكند

چانه را زاويه دار ميكند

ظاهر يك چانه ضعيف را به حداقل برسانيد

چانه را حالت دهيد تا نسبت هاي صورت متعادل شود

اين فيلرها معمولاً در خود چانه تزريق مي شوند.

هنگامي كه از پركننده‌هاي پوستي روي خط فك استفاده مي‌شود، وضوح بيشتري به شما مي‌دهد و صورت شما را بسيار واضح‌تر و كانتورتر مي‌كند.

4. درمان جاي جوش

جاي زخم آكنه شايع‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كنيد… تحقيقات نشان مي‌دهد كه حداقل 40 درصد از كساني كه از آكنه فعال رنج مي‌برند، در نهايت با اسكار نيز مواجه مي‌شوند.

اسكار آكنه، درست مانند هر نوع اسكار ديگر، مي تواند بسيار دشوار باشد. در حالي كه گاهي اوقات لايه برداري شيميايي و ليزر درماني مي تواند كمك كننده باشد، اين بستگي به نوع اسكار آكنه شما دارد.

خوشبختانه، اين چيزي است كه فيلرهاي پوستي مي‌توانند به آن كمك كنند. فيلرها معمولاً درست در زير جاي زخم تزريق مي شوند. اينها سپس اثري بر بلند كردن جاي زخم هاي افسرده دارند و ظاهري صاف تر و روشن تر به پوست مي دهند.

 

روشي كه سوزن تزريق سلول هاي فيبروبلاست پوست را هدف قرار مي دهد، پوست شما را براي توليد كلاژن و الاستين بيشتر تحريك مي كند. اين به شما نتايج طولاني‌تري از درمان مي‌دهد، زيرا پوست شما براي بهبودي خود سخت‌تر كار مي‌كند.

فيلرهاي خط فك در كجاي صورت تزريق مي شود؟

معمولا در چانه و همچنين گوشه هاي فك. همچنين ممكن است متخصص پوست شما نياز به تزريق فيلر به استخوان گونه شما نيز داشته باشد تا خط فك شما را افزايش دهد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۲۶ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)

كاشت مو چيست و چگونه انجام ميشود؟

كاشت مو مشهد يك روش جراحي است كه در آن موهايي كه در مناطق كم مويي سر يا صورت وجود دارند، با استفاده از روش هاي جراحي و پزشكي، به مناطق كم مويي اضافه مي شوند. اين روش به عنوان يك روش دائمي براي كاهش مشكلات كم مويي در سر و صورت شناخته شده است. در اين روش، موهايي كه براي كاشت استفاده مي شوند، از مناطق ديگر سر يا بدن برداشته مي شوند و سپس در مناطق كم مويي كاشته مي شوند. با توجه به نوع روش كاشت مو، اين روش ممكن است به صورت جراحي باز و يا جراحي بسته انجام شود.

روش هاي كاشت مو مشهد

1- روش FUT: در اين روش، يك نوار از پوست سر برداشته مي شود و موهايي كه براي كاشت استفاده مي شوند، از اين نوار برداشته مي شوند. سپس موهاي برداشته شده در مناطق كم مويي كاشته مي شوند.

2- روش FUE: در اين روش، موهايي كه براي كاشت استفاده مي شوند، يك به يك از مناطق ديگر سر يا بدن برداشته مي شوند و سپس در مناطق كم مويي كاشته مي شوند.

3- روش DHI: در اين روش، با استفاده از دستگاه هاي خاص، موهايي كه براي كاشت استفاده مي شوند، به صورت مستقيم در مناطق كم مويي كاشته مي شوند.

4- روش Robotic Hair Restoration: در اين روش، با استفاده از ربات هاي خاص، موهايي كه براي كاشت استفاده مي شوند، به صورت خودكار در مناطق كم مويي كاشته مي شوند.

مزايا كاشت مو

1- افزايش اعتماد به نفس: با كاشت مو، شما مي توانيد به راحتي از موهاي طبيعي خود استفاده كنيد و اين باعث افزايش اعتماد به نفس شما مي شود.

2- ظاهر جذاب تر: با كاشت مو، شما مي توانيد ظاهر جذاب تري داشته باشيد و به راحتي با ديگران رقابت كنيد.

3- رفع مشكلات كم مويي: با كاشت مو، مشكلات كم مويي را به راحتي حل كنيد و به زودي موهاي طبيعي خود را دوباره به دست خواهيد آورد.

4- بدون عوارض جانبي: كاشت مو يك روش امن و بدون عوارض جانبي است و براي افرادي كه درمان هاي ديگر براي رفع كم مويي نتيجه نداده اند، گزينه مناسبي است.

5- دوام طولاني مدت: با كاشت مو، شما مي توانيد به دوام طولاني مدت موهاي طبيعي خود را داشته باشيد و از آنها لذت ببريد.

معايب كاشت مو

1- هزينه بالا: كاشت مو يك روش گران قيمت است و براي بسياري از افراد قابليت دسترسي ندارد.

2- خطر عفونت: كاشت مو ممكن است با خطر عفونت همراه باشد و اين مشكل مي تواند در صورت عدم رعايت بهداشتي، خطرناك باشد.

3- نياز به مراقبت هاي خاص: پس از كاشت مو، نياز به مراقبت هاي خاصي براي حفظ سلامتي و رشد سالم موها وجود دارد.

4- نتايج نامطلوب: در برخي موارد، نتايج كاشت مو نامطلوب و ظاهر غيرطبيعي دارند كه ممكن است باعث شكايت و نارضايتي شود.

5- محدوديت هاي فيزيكي: پس از كاشت مو، برخي فعاليت هاي فيزيكي مانند شنا، ورزش و حمام كردن در طول مدتي محدود خواهند شد.


برچسب: كاشت مو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۸:۲۱ توسط:مدويكا موضوع: نظرات (0)